lycka i en rymdraket

i know what you want - you want a pieace of me

auh, skönt att vara hemma i dess lugna vrå. för idag blev jag bara så urtrött på min klass - igen. jag förstår mig inte på hur folk kan gå in för att vara så jävliga mot varandra som de är. och jag kan inte förstå hur folk är vänner med varandra när de behandlar varandra sådär. :/ jag skulle göra vadsom för att byta klass, kanske inte linje dock. eller sp känns bara mer & mer lockande, men som ni alla vet är jag lat och skulle inte orka med ett år extra. åh, ond bråd död åt dem. (nej, jag var inte allvarlig med det)

fick idag tillbaka svenska referatet och jag hade skrivit till mig ett mvg. katarina sade lite diskret att det faktiskt inte varit lika starkt 'som de andra mvg:na', så jag får väl skärpa till mig lite. men jag klagar inte, ta det inte så!
så hade vi fysik också, som jag fortfarande inte fattar ett smack utav, toppen verkligen. bilden är faktiskt ganska skoj just nu. 'randigt på tub' blev min konstbild som jag håller på med nu och till och med eva verkar nöjd med idéen och själva bilden. :)

wiho, så fick jag ännu en myskväll med alex igår och det ser ut att bli ännu en ikväll! vilken lovely vecka! ikväll skulle jag egentligen trotsat vädergudarna och varit i stallet, men jag fick ett meddelande av petra att ulit stod utan skor. hon var snäll och tittade till honom för kvällen så slapp jag åka runt där.

och för er som inte kom på gårdagens låt så var det martin - du och jag (i hela världen)
en gammal klassiker så att säga, sitter just nu och diggar 'rymdraket' med samma snubbe, sådant gos! annars har det varit lite him senaste tiden, uppvärming inför hultsfred. ;)

och vi kan hålla varandra!