kyss mig hårt & ömt

auh. mindre kul. jag borde nog ge upp ridiningen, det går aldrig bra för mig och ulit. igår gickd et inte bättre utan sämre. det är inget skoj, det är otäckt som fan att gå omkull jag kan säga. tack och lov så klarade sig ulit prima och jag likaså, men fyfan säger jag bara. men emma & petra har lovat mer hjälp nu till veckan för petra hade också haft trubbel med honom. gamla hästen är knas. :/

men kvällen blev jätteskoj! jag kom, något försenad, till tjejerna som redan satt på dv och myste. vi hann med många samtalsämnen och det var som alltid, skönt att prata av sig. :) efter ett par timmar på fiket kom alexander upp till stan så satte vi oss på victoria och åt. efter att vi blivit lagom tjocka och fått knäppa upp bältena några hål traskade vi igenom det pinsamt döda nybro hem till alexander där jag somnade så fort i kommit innanför dörren och så sov vi länge idag.

idag så ska vi nog hem till mig. mamma & pappa ska nog ut ikväll och partaja, precis som min bror. så det blir nog huset för oss själva, får se om vi orkar göra något eller sover ikväll också! :p


ta hand om er och ta vara på solen!



minifest
emelie, jag & ica @ alex'