i like the ones who say they listen to the punkrock!


vet ni vad? jag har kommit till insikt, blink är bra. riktigt bra! punkrock har ju alltid varit en del av mitt hjärta, gd är ju ett av banden som jag har växt upp med. :) men nu, tack vare alex, har det blivit mer lyssnande på blink. yeay, partymusik! och sedan finns ju 'all of this', som låter läskigt mycket som, hör och häpna, the cure!
förresten! shit vilket projektarbete! lysnade på thobbe & bramwalls arbete igår och det var minst sagt dunderbra! jävlar vad thobs röst har utvecklats, även om blink låten lät precis som han gör när han står på fest och vrålar! :D


gosh, ge mig mer vårsol! jag & alex var ute och lapade i oss lite i lördags då vi nog var ute en timme och promenerade. på kvällen umgicks vi lite med min bror och nya avsnitt av våran favvo serie 'my name is earl' som nu kommit till den svenska televisonen. vi tjockade i oss lite pizza och godis, wiho!


idag fick min vackra pojkvän frukost på sängen. sedan tillbringade vi nog halva dagen där, myste och spelade enligt traditionen kort. jag älskar dig alexander, du är mitt och jag kan inte beskriva dig i ord! i'm lost without you. efter myset stack jag ut till hästen och red en sväng med carin i skogen. han var inte riden på några dagar så han hade en del överskottsenergi och lite bus för sig. får se om det blir lite dressyr för emma i veckan.


förlåt mig jocke, jag ska skärpa till mig & bli mer social. och förlåt till er andra som håller med jocke om att jag är för dålig på att umgås. ni ska dock veta en sak - och det är att det är vännerna som håller mig över ytan! i care about you all! (lyssna på  bcq - i care about you all!)

mihp, vi har en del sköna bilder ifrån den där festen hörni! ;)



what