bara hålla varann.

SNÖ?! helt galet, nu får det fan vara nog.

det är ganska skönt att vara hemma, även om de senaste dagarna mest har varit hos familjen eliasson. men det tycker jag bara är bättre än hemma, en större säng & en underbar pojke. vad mer kan man begära? jo - sol!

nu tycker jag det börjar bli dags att tänka lite framåt, på vad som kommer denna vår & sommar. mitt konsertår börjar den 11mars då håkan hellström besöker oskarshams ishall(?!). än sålänge tror jag att vi som kommer vara där är joakim, martin, nathalie, ami & daniel. jag hade hoppast att emelie skulle ha råd, men så var det inte. och alexander karlsson borde allt kunna samla sig och ta tag i det! ;p
sedan verkar det tyvärr inte bli varken morrissey eller mew, vilket min plånbok uppskattar - dock är inte jag tacksam. men en sak som är säker redan nu är att det blir hultsfredsfestivalen! även om det än så länge bara är jag & daniel som har biljetter! skärpning nu folk, dags att dona inför sommaren. ;)

jag har många önskemål när det gäller konserter; we are scientist, maxïmo park, the sounds, mew, razorlight, timo räisnänen, the magic number, kaiser chiefs, the strokes, the rakes, acrtic monkeys, franz ferdinand och många många flera.

jag måste berätta att jag lyckades med att få så mycket som ett vg på vårat första matte b prov, något jag är väldigt nöjd med! får tillbaka våra referat i svenskan imorgon, spännande. jag måste också säga att onsdagsmorgnar är ångestframkallade! jag tycker verkligen illa om skolidrotten, vilket nog beror på att jag är kass i vadsom som kallas sport. :/ jag har ändrat omfattning om många saker den senaste tiden, som att teknikutvecklingen genast blev mycket roligare sedan vi har lagt ner mekaniken.

ikväll hoppas jag på lite umgänge med my love. nu när båda är i samma land igen så är det svårt som sjutton att vilja skiljas småstunder, jag har ett beroende av hans närhet.

vi får se vad det blir av helgen, jag har några goda vänner som har en del åsikter om vad jag ska göra på fredagskvällen - men inga löften där! ;)

'du och jag är dom enda i hela världen som älskar varann
du och jag är dom enda i hela världen som förstår varann, förstår varann

och det känns som att du verkligen tror på mig,
när jagf viskar dom orden som jag sparat åt dig'

den som listar ut låt & artist är tillbaka på nittitalet, vi hade en backflash häromdagen! wiho för den artisten! :D

have a nice evening dear friends.