ATOMBOMB

vilken helg! det är vad jag minst sagt kan säga, det har varit otroligt! det har varit underbart! bra, bättre bäst! det blir ju lätt att man använder många superlativ när man har fått umgås med de man älskar mest och även har fått chansen att se en artist som har betytt mest i musikväg för en. :)

i fredags hade jag några få lektioner, dock mindre roliga då de bestod av fysik och ett mekanikprov, hua. efter det åkte jag hem och tog det lugnt i några timmar för att sedan åka ut till alexander och hjälpa honom att städa inför kvällens bravader. det hela fick lite oväntade vändingar men turned out lovely! vi blev ett litet gäng som fick tid för att umgås, prata och bara ha det trevligt! det blev några drinkar och några försök till vinster i kortspel, och klockan hann bli ganska mycket innan vi kom i säng. men gud vilken härlig kväll, tack emelie, ica och ellen, det var så skönt att prata! och även ett stort tack till min alexander då det var han som anordnade och löste allt! thanks my love.

lördagen belv en kavaldkad av dans, dans, dans! vi tog oss igenom "mjölpåsen" till oskarshamn och det första vi gjorde var att besöka en pizzeria där jocke blev jag, och jag blev jocke. nathalie höll sig till läskig sallad och martin vägrade posa. efter två timmar i kylan, kan ju säga att det började dansas redan där (för att inte avlida), kom vi in i ishallen som inte var mycket varmare till en början. vi rusade & knuffade oss till framgång, längst fram! nathalie, min eva, det blev håkan till slut! men jag vill ge mycket beröm till de båda förbanden - kidbrother & kristian anttila. kidbrother rockade tappert på och krisitan anttila är nog en ny favorit för mig. :) när väl håkan beträdde scenen var mina fötter nästan slut, men tro mig - de fick ny energi av den vitklädda mannen, som alltid kommer vara magisk för mig. jag säger bara;
åh, åh, åh, åh, åh, åh, åh, HÅKAN! konserten kanske inte slår sommarens hultsfredsspelning men, det var känsla, det var nära och det var dans! låtlistan var super, de låtarna som kom ifrån senaste skivan var helt klart okej live, oh, jag är så nöjd!  revolutionenen kom också med att han avslutade med 'atombomb' det var mer än vad jag kunde önskat mig!
efteråt var vi alla utan anda och med smärta i kroppen mer än nöjda. det tog en stund innan joakim och jag började ta oss emot markus lägenhet, men tillslut var vi inne i värmen igen. tanken blev helt pltösligt utgång då markus kände ägaren och kunde få in mig, men sedan struntade vi i det då det var hela 20årsgräns i stället för 18. vi nöjde oss med en drink och jag somnade gott till gitarrspel... tills caroline kom hem med överskottsenergi! haha. ^^,

idag vill jag inte på någotvis påstå att min kropp mår bra. jag funderar mer och mer på om min fot är vrickad eller om jag bara är klagosam (jag vet att alt2 är mest troligt). 

jag har en alexander som jag älskar mycket och igår firar vi 4 månader tillsammans. så vad mer skulle jag kunna begära? nej, jag är så jävla nöjd och det kommer ni få höra om & om igen. ;)


kärlek & dans, dans, dans.
malin har feber ikväll


bilder kommer snart både ifrån fredags & lördags.