Work, work, work (pub, club, sleep)

Wiho, får man ha nedräkning? Mitt sommarjobb är snart slut och jag räknar varje sekund som tar mig närmare slutet! Det är ganska intressant hur det lyckas regna i Boda och enbart där. Förövrigt verkade det först vara ett missförstånd när jag fick mitt lönebesked, för där stod det att jag tjänade 80kr/h vilket jag var säker på var fel. Så jag frågade om det inte var så att vi faktiskt sagt 85kr och så var också fallet, så förutom de arbetade dagarna denna månaden får jag även lite plus nästa lönedag!

Nog talat om jobb, i förgår träffades Jocke. Honom hade jag inte sett sedan han tog studenten och det är knas vad få man sett sedan dess! I alla fall så blev det film, hårfärgning (tack tack jocke!) och godissnaskande. Himla mysig! Och om någon annan känner för film eller dylikt så brukar det gå att lösa, Alexanders hus är alltid öppet. ^^,

Det har blivit för mycket onyttigt på sistone, fy. Men idag gick springandet helt ok, förutom att Alex utklassar mig! Haha.

Ciao


Dirty Pretty Things - Gin and Milk


52941-2