Sommar

Vad sägs som en snabb återblick?

Hultsfred
- Vad kan vara bättre än livemusik och goda vänners sällskap? Nej, just det. Även om värmen försökte knäcka oss var det helt lovely! Tack för alla goda skratt & damp! Jag har inte kunnat rangordna banden men några höjdpunkter var: Tiger Lou, The Strokes, Henrik Berggren (BD är dock bättre), The Slaves, The Cardigans, HIM och The Sounds.


Midsommar - Blev nästan en repris av förra året då jag lyckades bli sjuk igen. "Funny bunny" tänkte jag, men Alexander gjorde sitt bästa och bättrade på allt! Så helgen spenderades på Öland i deras sommarstuga, dock mest framför tv:n när orken inte fanns till annat.


Min födelsedag - Dagen började med att jag blev grattad av Alex och fick den prickiga klänningen som jag suktat efter! Kvällen bestod av grillning och några släktingar, himla mys. Fick pengar, presentkort på locktång, en bok "101 saker du ska göra innan du dör" och lite smått. Trots andra tråkiga besked fick jag en fin dag.


Annars kan jag säga att mitt jobb är superduper tråkigt. Har verkligen ingenting att göra, som kan låta skönt med mer uttråkad kan man ju knappast bli. Men men, det rullar in pengar och idag blir sista dagen innan jag får en minisemester. Det ska bli helt underbart att segla iår igen och att Alexander ska med också! Så från lördag till onsdag går det bara att nå mig på mobilen.

Och förlåt för att fikorna inte hinns med nu, men det ska hinnas med! Jag lovar.

Ta hand om er och bada lite extra åt mig nu när jag inte hunnit pga jobbet!