Pay attention, Darling!


I rather dance with you, than talk with you
So let your hips do the talking

Get into the swing,
sommar och jobb. Det är fina kvällar och sköna morgnar när det är sådan här hetta. Jag försöker för fulla muggar ta vara på dessa då tiden annars går till jobb. Ulit har också tagit en två veckors semester för att åka till sturkö så jag har latat till mig. Nämnvärt är lördagen som blev en spelkväll tillsammans med Alexander, Ellen och Doss. Vi hann med både kubb & kasta gris, haha. Ritkigt trevligt, hoppas på mer spontanitet och sommarkvällsmys. Kallaz har också blivit välkomnad hem från Kina och vi har hunnit se honom ett antal gånger, nice!

Alex och jag lyxade till det extra igår då vi hyrde film och lagade tacos. Härligt, måste jag säga trots att filmen, 'House of Voices', inte var något att hänga i julgranen. Denna morgon tillbringades i joleskogen där jag och min kära tvingade oss att röra lite på fläsket. Jag är vek! Och ikväll har jag hunnit ta ett dopp i hultan med familjen. Sedermera har jag övningskört en runda och tagit mig ut till herr A. Planerna lider nu mot mat & sedan chokladkakbak.


HEJDÅ.