this will be the death of me.

ohmy, nu börjar väl resfebern närma sig. och nu är det snart ingen återvändo. jag var tvungen att göra packningen klart idag på morgonen då jag inte kommer se mitt hem mer nu på en vecka. nu ska jag gå klart skoldagen sedan spendera 30minuter med min älskade alexander där ett adjö känns plågsamt.

idag på morgonen blev det ju självklart trubbel också, suck. när jag vaknade och var gäspande påväg ner till duschen kommer mamma och stoppar mig för att vi har inget varmvatten! det visade sig att elpatronerna som ska vara på denna veckan så vi inte är hemma och eldar inte rikigt funkat under natten så allt som fanns i tanken var 30gradigt varmt vatten, brr! så jag fick slänga ihop lite saker i en kasse och sticka bort till julia och dem för att där låna deras dusch. lagom genant vill jag säga, tack för snälla grannar iaf.

mitt hår blev lyckat, förresten. äntligen har vi lyckats få lite lockar i min envisa kalufs, hoppas det håller sig bra nu. så är det snart bara dags för en ny färgning. (:

auuuh, vid halvfyra bär det av. jag intalar verkligen mig själv att allt ska gå bra, och det gör det ju säkert innan. det är bara att jag är en hejjare på att bli nervös och orolig. och framför allt jag vill inte lämna alex för 10 dagar! jag vet ju dock att han kommer ha roligt på sitt håll, åka snowboard & festa med polarna, lite avvis är jag allt. hoppas han får det super & att vi överlever veckan.

nu har jag en bildlektion och fysik kvar. svenskan idag var som vanligt skoj, speciellt då jag kunde använda uppgiften till att recensera the sounds senaste album, som enligt mig är rysligt bra.

byebye darlings, vi får se om tiden för att skriva finns! jag kan säga att det är många som kommer bli saknade denna veckan!




52941-2
Victors konstverk