resumé av våran 'lilla' alla hjärtansdag

usch, vilken dag. jag har nog helt missat att det ska vara alla hjärtans dag idag. jag är så urtjurig,
fy natan. dagen började egentligen bra med alex vid min sida. jag kunde roa mig åt att han var tjurig, eller antagligen mest trött. men jag tror att det var någonstans på bussen eller på kemin som det hela sket sig. JAG ÄR TRÖTT PÅ MIN KLASS. jag är urless på dem, jag vill inte vara här mer.
hej, jag sitter i en sal där alla spelar cs. det gör inte jag.

jag & min kära hade bestämt oss för att fira hjärtedagen igår då vi firade 3månader tillsammans. underbart är ett utav de orden som kan beskriva dessa månader. jag fick tid över efter skolan så jag hann ner på stan & dona lite ärrenden då jag även hann träffa nathalie & jenny, mkt trevligt. ialla fall så kom jag hem med bussen och alexander kom runt halv sex-tiden. vi åt våran så avancerade middag tillsammans & avslutade den med helgens hjärtformade bakverk. supermys får jag nog allt beskriva det med!
att kvällen sedan fortsätte, dock fylld med en del smärta, var bara skoj! haha, alexander skulle hjälpa mig att vaxa mina ben, vilken syn! eller, det riktigt roliga för min del var ju när galenskaparen bestämde sig för att testa vaxningen på sitt ben! jag hade förväntat mig högljudda skrik (lika mina) från honom, men han bara skrattade, den fånen. så nu har han en leeeeeeen fyrkant på sitt ben, jisses. ^^,

jag behöver nog våran lilla tripp till värmen, jag behöver nog lite ljusterapi. så tjurig som jag är nu är bara hemskt, jag är elak också. förlåt alla, jag vill inte vara sånhär.
tack och lov för att jag har ett lyckopiller - alexander!

idag blir det stallet, vilket jag hoppas ska hjälpa mitt humör uppåt. jag kanske behöver lite frisk luft & lite fysisk träning. efter detta ska mamma, om tiden finns, göra ett nytt försök med mitt hår. permanenter gjorde inte mkt nytta senast, men vi får hålla tummarna för ikväll. och så måste jag börja på en seriös packning nu.

ta hand om er, jag överlever nog. ^^,