i'm probably making this up, it's true!

ohnej, det kunde inte vara nog? tro mig kära vänner, jag har faktiskt blivit förkyld - IGEN! det hela låter snart lite väl otroligt, även för min del. fast det finns nog inget som slår nian, jag var inte i skolan så ofta det året. men nu är jag trött på förkylningarna iaf, ge upp nu för fän.

det som är positivt med detta är att jag idag har hunnit packa. vi hade ju inte direkt urviktiga lektioner idag, bara synd på svenskan. katarina är skoj att ha, enda lektionen man verkligen känner sug efter. men det är väl
bättre att jag vilar upp mig lite. alexander kommer förbi senare och det är det jag lever för idag! 

vill ni veta en lite superbra sak förresten? jag har en hultsfredsbiljett. jag vet att de inte släpps förrens den 22, men min kära fader undrade om jag skulle till festivalen iår och jag svarade att det var nog tanken. så nu har jag, haha, en biljett & ett vodafonetält! gosh, vi som pratade hultsfred igår och nu känner man riktigt känslan från förra året. vilka toppendagar! vilka människor! vilka band! jag hoppas bara att vi blir ett gutt gäng, kanske ännu bättre iår? dock har man ju sina favvisar som man alltid vill ska följa med. (:
pappa är ganska bra ändå, + att han hade koll på vilka datum som morrissey spelade, han är en buse!

jag är bara lite lagom hysterisk när det gäller resan, eller snarare packningen! huanameja, jag är alltid rädd att jag tar med mig för lite eller glömmer något. i slutändan brukar det vara halva garderoben i den där resväskan, vilket kanske inte är nödvändigt!

jag vill avsluta med att rekommendera we are scientists, ett energifyllt band i maxïmo park anda! det var för ett par månader sedan när alex & jag just hade börjat umgås som vi råkade hamna framför tvn en sen kväll och såg 'late night with conan o'brian' (som förövrigt är ett skoj program) där just de uppträdde! jag blev fast direkt, speciellt för sångarens coola frisyr! och deras album är ju super!
jag är fast för indierocken, completely.