i'm not just anybody.


auh, min säng är väldigt skön jämfört med den där sofflikande saken som jag har spenderat hela veckans nätter på! och det är ju trevligt att få sådan positiv respons på att man är hemma igen, tro mig, vännerna har varit saknade.

det första jag gjorde när jag kom på svensk mark, förutom att frysa, var att messa emelie. som tydligen var glad över att jag var vid liv! haha, den flickan. men i alla fall så blir det nog flickorna hos ellen ikväll och det ska bli så himla skoj att prata av sig, höra hur de har det och bara njuta av tillvaron. för senast vi var hos ellen blev det ju en riktigt helkväll! vi åt, spelade kort, pratade & somnade gott i örsjö. det skönaste var att man bara kunde njuta utav att vara med dem som man känner bäst. jag slappnar av och litar på alla de flickorna. och ica som jag inte har sett på de senaste tre veckorna pga utlandsresor, det är sannerligen på tiden! det är bara synd att amanda inte kunde ikväll, men jag förstår henne, när hon väl har tiden blir den oftast för kim. men rauurgh, tjejkväll. (:

men dagen tillbringas mest med att leva för morgondagen. det är så dumt, alexander kommer inte hem förrens imorgon vid niotiden! och tjoho, dagen efter är det skola. så ni får ursäkta mig om jag inte kommer se så pigg ut på måndag, för jag har inte sett min älskling på tio dagar!

sverige tog tydligen guld, min mamma var i alla fall lagom exentrisk, kul!

hoppas ni haft ett bra lov & en fortsatt bra helg!
love



Ica & Amanda

Ica&Amanda