dagen med stort d.

auh, jag fick ett toppenbra telefonsamtal förut. alexander kommer komma hem minst två timmar tidigare än vad vi trodde! lovely! så ikväll får jag äntligen träffa honom igen, ohgod till slut kommer saknaden vara över!

haha, vilka förändringar det blev igår! tror jag först spenderade en timme med emelie då vi diskuterade hur vi skulle göra med det hela och dona skjuts ovs. när emelie tillslut tagit sig upp från sin liggplats på hallgolvet (hon är ganska tjock :p ) så kom jag & ellen dit. vi gick och hämtade en pizza på 'kalasstället' och sedan så blev det pokerspelande med emelies pappa. haha, en sådan pappa skulle man allt ha! tommy är urrolig och jag kan säga att jag saknar somrarna som man hade där. som emelie sade senast hon var här 'åh, vad skönt att vara hemma, eller jag menar här!'. (:
emelie tog hem segern framåt småtimmarna och vi gick nöjda upp och blev sittandes och pratade tills klockan närmade sig halvfyratiden. hon verkar ju ha smarta kompisar också '1 geting, 2 getingar, 3 getter', aight? :o men emelie har också sina ljusa stunder så att säga; 'så ligger det ett lik där som är dött!' & 'så ringde han... till en telefon!'
hel mysig kväll med två utav mina bästa vänner!

får väl gå ner & kika lite på hockey, fast jag tror att det är bäst att tro att vi får smisk. ^^,

ha det knasbra vänner!
m

rockstar
is it my ego telling me why