Put on your dancing shoes!

Old world underground, where are you now?

Snart är det dags för ett nytt år. Som förhoppningsvis kommer vara fyllt av spännande händelser och många upplevelser! Året som gått har varit både krävande och glädjande. Skolan var inte jättekrävande på vårterminen, i alla fall inte så som den varit i höst. En massa vänner tog studenten och tog det stora klivet ut i vuxenlivet, det var verkligen en underbar skolavslutning! Sommaren var ju verkligen het iår, dock så försvann tiden mest till jobb i Boda. Fina pengar, men man undrar ju ibland om det är värt det. Jag och ett härligt gäng tog i alla fall vårat pick och pack till Hultsfred, för andra året i rad! Hett, hett och heta band! Vi hann också med en shoppingtripp till Göteborg där vi spenderade en hel del cash. Hösten och skolan har som ni vet varit jävligt krävande, men jag har ju klarat mig såghär långt - så det är bara att fortsätta kämpa.

Nästa år är det ju fler av ens nära och kära som tar studenten och lämnar en själv kvar på Åkrahäll. Sedan så får vi se om Amanda och jag faller för pengarna i Boda eller det är dags att prova sina vingar på ett annat ställe. Jag hoppas också att Ulit håller i ett par år till, för annars vet jag inte vad jag skulle ha min fritid till. Annars så är väl mina förhoppningar mest på att klara skolan... Kanske Roskilde om Lisa & Sara tjatar, eller Hultsfred om Ica övertalar mig - vi får se!


Åh, vad jag längtar till imorgon! Kommer bli så underbar stämmning med alla tjejerna och goda vänner! Det blir tacos och mysmys med det gamla hederliga gänget, vad mer kan man begära? Jo, att man kan kila till Victor där Alexander hade tänkt att spendera sin kväll. Jag kan verkligen inte klaga, det blir vara till att njuta av vårat sällskap och få en bra nyårsafton! Det gäller även er andra!



Ta hand om varandra och skål på er!