LET'S GET THESE TEEN HEARTS BEATING!


Tror ni att man blir trött av nationellt prov i matte c? Svaret är JA. Men nu är det ialla fall gjort och nu slipper jag tjata om det. Nu väntar jag på att engelskan ska börja. Vi lovade att gå dit för att slippa två lektioner sista veckan, vilket det faktiskt känns värt.

I helgen blev min vackra pojkvän myndig! Vid det viktiga klockslaget tolv så var hans hus fullt med goda vänner och stämningen var på topp! Det var en härlig blanding av människor och jag var extra lycklig över att mina flickor var där - även om de stannade alldeles för kort tid. En mycket trevlig och rolig kväll, för klockan var faktiskt dags att vara askalas! :D Sedan att en del verkligen går in för att förstöra... Jag ska lyssna på Lisa, allt för många gånger det är dags att släppa det.

Det verkade som att Alexander blev nöjd med alla sina presenter som han fick både av mig och av släkten. Så håll utkik på efter en vit långärmnad tröja på Alex! Idag håller vi tummarna för att det ska gå bra eftersom han snart är i kalmar och ska på uppskrivningen till körkortet.

Jag är trött, har mensvärk och vill bara hem nu.
Men lördags var en bra dag. :)


Let's get these teen hearts beating. Faster, faster
So testosterone boys and harlequin girls
Will you dance to this beat, and hold a lover close?
So testosterone boys and harlequin girls
Will you dance to this beat, and hold a lover close?