Fall out boy till stockholm!!

WEHEY! Victor råkade upptäcka att Fall Out Boy kommer till Stockholm i februari! Det vore så jävla gött och åka upp och se dem, fy natan. Så nu planerar han, jag & Alexander att boka hotell och köpa biljetter så fort som möjligt!

Tänka sig, det är verkligen snart julafton. Jag ser fram emot det som sjutton, är riktigt pepp iår! Speciellt eftersom min söta pojke ska fira jul med mig och min släkt. Det är knäppt att hemma finns det fler julklappar till Alex än till mig! Hoppas de har några i sina gömmor för jag vill vara liten ett tag till! Imorgon ska vi ta in och klä julgranen, en viktig traditon.

Nu är det verkligen jullov! Så himla skönt med lite ledighet, även om jullovet är nerkortat. Igår var jag och Martin A och försökte skriva in oss på körskola, vilket gick dåligt. Det fanns inte en själ där så vi valde att gå och fika istället. Jag hoppas på mycket fikor även på lovet, ska försöka hinna med många goda vänner. Och så självklart Ulit, för nu har Petra och jag satt målet på att han ska vara i bra form till våren.

Nu blir det fredagslatning, GOD JUL PÅ  ER!

(Rickard och jag var jättecoola när vi diggade hög musik i bilen.)