Dying to say this to you!

YOU FUCKING LOVE IT!

Det var en väldigt fullspäckad dag i fredags. Först var vi tvugna att ha lite matematik, då insåg jag hur min hjärna redan hade tagit jullov. När klockan började nära sig elva träffade jag Ellen & Ica på sibylla för en snabb lunch innan vi drog vidare till sporthallen. Där var det dags för den årliga lusserugbyn! Det blev många timmar på den allför hårda läktaren, men vi blev ett gött gäng (Amanda, Kalle & Hampus tillkom också) som hejjade på för glatta livet, något som min hals uppskattade mindre. Efter många matcher avgjorde och vann  äntligen NT!  Jag träffade på Alexander Karlsson på min väg hem till min Alex, så vi tog sällskap. Det blev lite stressigt med käk på kebaben och dona sig innan jag faktiskt tog mig ut till Ellens förfest i Örsjö. Fy sjutton vad härligt att träffa gamla vänner och bara roa sig! Jag och tomten (Kalle) dansade lite bugg/lindyhopp/pulp-fiction twist, som dessvärre resulterade i en axelskada. Vi skulle vara grymma och göra ett lyft som gick galant första gången medan andra missade han mina handleder och jag damp ner i Ellens köksgolv! Som tur var kändes inte smärtan förrens kvällen efter.

Vidare ut till stan, efter en skrattretande bilfärd in till Nybro då min röst lade av. Vi shakade rumpa och jag träffade många goda vänner, innan jag upptäckte hur onykter Alex var. Får erkänna att jag kände en hel del besvikelse över detta, men nu i efterhand inser jag hur många goda samtal det resulterade i.
Så tack kära vänner, ni är bland det bästa i världen. Ja, Thobias du känner mig, ibland lite för väl. Doss, du är en bra kille och tack för drinkarna. Alexander K, du är en god vän. Tjejer, ni är guld värda för mig, utan er vet jag inte vad jag ska ta mig till. Och jag har sett Arsim i slips, nu har man väl sett allt?! Tack och supertack till Kallaz, som verkligen räddade kvällen. Det är bara så synd att du kommer tillbaka till Nybro som är lite tragiskt och trasigt som alltid. Vänner, jag har ett ord - trygghet.
(bilder kommer inom en snar framtid)

Lördagen bestod av ett besök i Kosta med mor & far, då tja inget inhandlades till mig egentligen. Kvällen var lugn med tv, Alex och mycket klagan över min skada.

Idag har jag & Alex traskat i kalmar på jakt efter julklappar och sedan åt vi med min familj på Athena. Jag var därefter i stallet och red Ulit som hade träningsvärk så det gick skit. Väl hemma har jag slängt ihop slutet på psykologin. Och nu borde jag vara trött, men så är icke fallet. Underligt, jag är ju jämt trött?!

God jul-stress på er!