Loneliness is better when you're not alone

Det tär på mig, saknad är något jag inte kan hantera. Baby, kom hem nu!


Igår blev det en impulsiv fika med Fredrik på dv. Vi fick inte så lång tid på oss eftersom han skulle träna och jag var sen (som alltid), men vi utnyttjade tiden och det hela var jättetrevligt! Det är tråkigt att man är så dålig på att höra av sig så att det sällan blir av.

På dagens schema stod det som vanligt ridning på morgonen. Ulit fick bara en sväng i skogen eftersom det var hotande moln över oss. Efter motionen åkte jag ut till nybro för att ta kalmarbussen där jag råkade träffa Max som jag inte sett på hela sommaren. Det visade sig att han hade samma ärende som jag - tandläkaren runt 15.30-snåret. Så han följde med mig och Jocke en sväng på stan och kikade lite. Jocke gjorde ett 30krs fynd, och vi blev försenade till tandläkaren, haha. Skoj att snacka lite med Joakim, som knappt hänt denna sommaren!

De senaste kvällarna har datorn och tvn varit mitt sällskap och det känns riktigt dystert. Att jag inte har bättre fantasi än så, fast ikväll städade jag ju också. Wow, jag behöver sysselsättning! Men snart är Alex hemma och upptar alla mina kvällar, så ni behöver inte oroa er. ^^, Och imorgon kväll blir det mys med flickorna ute i örsjö!



You get so silly when you're lonely
and you think that your the only who says
'I hope that someone gonna call and tell me this night is over'

me and my love
jag & älskling