Göteborg nästa


Hej där under paraplyt!
Eller som jag stolt  visade upp mig i på stan idag - regnjacka! Något mycket underskattat för jag kan säga att jag kom hem helt torr, även om jag inte var den vackraste synen (svårt att vara med Alex i närheten i vilket fall som). I alla fall så var vi nere och ordnade lite ärende och hann därmed även träffa Ica & Ellen som hade tja, lite mindre vackert sällskap, haha.

Utan eller med regnjacka så bär det av till Göteborg imorgon klockan 6! Det blir tidig morgon, men vad gör man inte för att komma i någorlunda tid dit? Till slut löste det sig både med tåg & vandrarhem. Tillsammans med Alexander, Ica, Nathalie & Petter ska det blir shopping och strosande i staden som borde vara våran huvudstad. Det är lite småsynd att det inte blir någon konsert iår, som traditionen säger för mig & Göteborg, men man kan inte alltid får allt. Jag ser i alla fall fram emot resan jättemycket!

Planerna iför kvällen är förutom tidig sänggång så ska vi till Emelie och träffa lite goda vänner och förhoppningsvis få i oss lite mat. Det kan bli riktigt trevligt även om vi tyvärr inte kan stanna så länge.


Goodbye Sad Song!