would you like my next song to be about you?

det är väl inte bara jag som råkar glömma att sätta mobilen på laddning en gång ibland? det är precis som med batterierna till mp3-spelaren, hur ofta inser man inte efter 3 minuter på bussen att batteriet är slut och det extra ligger hemma. 'toppen' viskar man för sig själv och njuter av den sista textraden som man får höra innan det blir tyst och man tvingas lyssna på allt runt omkring, jippie.

jag måste säga att två lektioner med slut vid 11.30, skulle funka varje dag. fast i så fall vill jag inte att fysik ska vara en av de lektionerna. :/ jag är överlycklig för jag fick g på provet, till och med ett vg poäng ifrån vg! nu är det helg, så glöm skolan för några dagar!

vilken bra krönika som victor johansson skrev i dagens nöje för barometern. lite roligt möte med pete doherty och lite sorgligare slut, men himla bra skrivet! och så trodde jag att det var glada nyheter om just doherty, men tji fick jag. det lät på tidningen som att han hade sluppit undan fängelse vilket skulle betyda att han kunde spela med babyshambles på hultan, men så hade han åkt fast ännu en gång för narkotikainnehav. bra jobbat kompis! (fuckysucky)

ikväll är planerna inte stora, jag ska umgås med alex. han ville haft iväg mig till simhallen men det får vänta några dagar, jag är för trött. :p men jag gissar på att kvällen blir mys, han lyckas på något vis alltid med det. :)


inga stora ord idag heller, men en liten hälsning till min älskade

"if you would like to be the lead star of my love song
just take my hand,  we'll show them it's for real"


me and my love