to me you are a work of art

auuw, jag vill ha mer lov! det har varit rysligt skönt att få göra som man vill i en hel vecka. ^^, jag har i princip bott hos alex då hans föräldrar varit borta ett par dagar. jag kan bara säga att jag trivs något otroligt i hans sällskap och skulle mer än gärna ha det såhär ett bra tag till!

det har ju faktiskt blivit att man hunnit med lite umgänge i veckan. några fikor och samtal som alltid uppskattas. det har varit skoj att hinna träffa emelie & ica mer än vad man kan i vanliga fall. det har även blivit lite tid för hästen och det har gått riktigt bra! speciellt igår när vi för första gången iår red dressyr ute på 'fotbollsplan'. det blir extra jobbigt både för honom och mig, vilket är exakt vad som behövs för att jag ska skärpa till mig. :)

idag känns det som att det börjar bli dags att ta sig tillbaka till verkligheten, and i hate it! jag har kemi som måste göras. men jag får inte tag på magnusson så att han gör sin del till redovisningen till imorgon, vilket gör det hela lite klurigt. och så upptäckte jag att jag var skicklig nog att glömma sminket hos alex, toppen. pappa fick mig till att övningsköra nästan hela vägen hem som höll på att leda till en hjärtattack för min del, första gången i trafik är väl en minnesvärd upplevelse. ^^, jag kommer nog aldrig klara det där med körkort är jag rädd för.

värt att nämna är ju också släktträffen alexander var tvungen att genomlida i lördags. :p vi var ute hos mina släktingar i deras sommarstuga och hade lite påskligheter för oss. vi hann leka med barnen, njuta av det fantastiska vädret och äta gott. alex fick även en uppgift till nästa träff - att ha med sig en egen snappsvisa! haha, stackarn. ^^,

min bror har alltid med sig så galen musik hem, men även en del av mina önskemål, jippie!

the long blondes - once and never again





love
your kiss might kill me