swear to shake it up!

c'mon c'mon just snap snap snap your fingers for me

jag skulle vilja säga att det är vår, för vet ni vad? igår somnade jag till ljudet av regndroppar mot taket, vilket var ljuvligt och otroligt mysigt med alexander vid min sida. och idag så använde jag mina blåa tunna pjuks för första gången iår. sedermera har det varit en massa motorcyklar och övningskörare ute, ett mycket säkert vårtecken! ;)

lördagskvällen gick i sällskaps spelens tecken - jag, alex, jocke & emelie tog oss an både 'alias' och 'hagbards plundringsresa'. det första spelet som var ett förklaringsspel var verkligen något för mig och emelie då vi tog hem segern med hela 25 poängs ledning! när vi blivit trötta på allt tjabb och gnabb om norden och plundring satt vi och slötittade på lite tv, en helskön kväll! :)

nu är jag nyklippt, det är bra med en skicklig kusin. det är lite ovant så att säga, jag har något som jag tror ska vara en lugg! men iaf så spenderade vi en avslappnad söndag hos anja med pappa, rickard & my love.

idag har jag inte haft många nyttiga lektioner, dagen har mest bestått av fika och tja, inte mycket mer. jo, jag spelar mer kort än vad jag någonsin gjort just nu. jag slapp min sista lektion så jag hann iväg på en fika med alexander och joakim innan jag skulle träffa de gamla tjejgänget för lite käk på 'victoria'. vilket var nice, vi pratade som alltid på om alla möjliga ämnen. :) efter detta har jag hunnit kika på lite 'gilmore girls' med älsklingen.

nu längtar jag tills fredag så jag slipper gå i skolan och i stället shoppa loss med emelie & alex! wiiho!

natahlie, systra mi. hultsfred i sommar!


ta hand om er, dofta på vårregnet!



malin&ica
ich und ica