PANIC! at the disco

HAVEN'T YOU PEOPLE EVER HEARD OF CLOSING A GOD DAMN DOOR?!

lyckat malin. jag var ett smart ass och råkade stänga fel flik, hejja! let's start over. ^^,

raauurg, ikväll kommer det bli riktigt bra! för det har jag bestämt, eller tja. det kommer bli bra för jag vet att vi kommer vara ett bra gäng!

veckan som gått har varit helt okej då jag inte har vbarit tvugnen att vara så många timmar i skolan för vi har haft turen att sluta tidigt och dylikt. ulit har även gått riktigt bra, jag börjar lära mig nu. jag är mäkta stolt när han går som en dröm, vilken dressyrhäst! annars så har det mest varit mys med alex & vänner. :)

igår tog jag, emelie & alex lite avbrott ifrån den gråa vardagen då vi runt sex-tiden stack iväg till ullared tillsammans med min mamma. dagen blev fort fylld med shopping och en massa skratt, så det hela blev absolut lyckat! jag hittade mig ett par nya skor, en jättefin jacka och lite annat smått & gott.

det sägs att jag ska gå upp tidigt imorgon, för jag ska iväg med familjen till oskarshamn för att fira caroline som just har fyllt år. det kan bli trevligt att träffa kusinerna lite.

och det är ju sjukt hur en männsiska inte kan inse att den inte är välkommen. och lika sjukt hur man kan skälla ut en oskyldig person, fy fan vad arg jag blir! stå på dig ix, du har inte gjort något fel. inte ditt fel att hon har problem och att hon inte är önskad. punkt.

now,
LET'S PARTY FRIENDS!