i've never found someone with eyes as wide as yours

god damn it vad skönt med lov! det är verkligen efterlängtat och nu ska jag försöka hinna njuta lite av ledigheten. jag ska även försöka få tiden att räcka till för att träffa alla man annars missar. :)

vi invigde lovet igår med en fika nere på dv framåt kvällningen med lite kortspel, jag, alex & jocke. det var riktigt skönt ute, precis lagom för promenaden ner till staden. tidigare på dagen hade jag & alex varit ute med tokhunden hanni och busat nere vi linneasjön. det var supermysigt, både vädret & vårt humör var på topp! hanni fick lite spelet på oss när vi busade vid lekplatsen och jag tror att hon kommer gömma 'pipen' för mig i framtiden. :p
kvällen avslutades med pizza & några avsnitt av 'gilmore gils', med älsklingen

om dagen blir som önskat så kommer emelie framåt eftermiddagen/kvällen för lite mys och en massa prat. vi får se om det blir av och så. det är så underbart att hon är hemma nu, det blir allt för sällan umgänge med henne!

alexander & jag firar fem månader på torsdag och vi ska ha lite försmak av det på onsdagskvällen då alex har lovat att laga middag. och på torsdagen blir det nog kalmar för antingen middag eller bio. :) baby, jag har aldrig kännt så här för någon - du är det vackraste som finns! du betyder livet för mig och jag älskar dig så innerligt!


these are my thoughts written down on paper
 it's my only savior from not saying what I want to say
these are the thoughts that are on my mind

 /m




alex
alex, my love