i rather die than spend this night without you

på banan idag har vi kapplöpningshästen ulit, en pjurung (18år) valack som idag ska visa vad han går för. som jockey har han malin niklasson som innan sade att hon egentligen inte var förberedd, men vi får se hur det ska gå! det märks redan i starten här att ulit är taggad, taktande och slängade med huvudet är säkra tecken. OCH DÄR är de iväg! vilken fart, vilken elegans, vilket par! jockeyn får verkligen jobba för att detta inte ska övergå i sken och ojoj, vilken längd ulit har i stegen! han knappar in på de andra inte existerande deltagarna och de går om, hur lätt som helst. detta är enastående! ulit vinner ännu ett lopp, vilken häst.
om jag uttrycker det såhär, ulit var lite halvgalen idag i skogen. :)

idag var vi tillbaka i skolan och det är läskigt hur fort man kommer in i det igen, tråkigt! för vem vill egentligen sitta där & råplugga direkt? huanameja. så har vi matteprov nästa vecka, den 4maj. haha, tord är en hejjare på datum! jag har redan ångest inför morgondagen - idrott. jag vill bara lägga mig ner och dö.

vilket jag också har gjort ett tag. har sovit ungefär två timmar och det var riktigt skönt! det borde man oftare göra, eller helt enkelt gå och lägga sig tidigare om kvällarna. men, det är mycket som man borde göra. ^^,


fän, en natt till utan alex. två nätter är verkligen för mycket! darling, det är kallt! du värmer så, saknar dig ditt knas. <3

take care lovers


oh
who's mind are you fucking with?