i can walk in your mind

för fan, min kropp är vek.

jag har inget att klaga på, denna helgen var kanon! tackitacki. fredagen var kort & skön, och på kvällen umgicks jag med alex, peter & johan. vi kikade på lite film och tjockade i oss av de gigantiska chipspåsarna. filmen var helt klart godkänd, riktigt skojsig.

solen tittade ju fram i lördags som jag tror att alla vet. jag & pojken tog vara på den och började putsa krom på hans sönderplockade motorcykel. jag vet inte om det är jag som är konstig, men jag tycker att sådant är riktigt kul. ^^, mamma plockade upp oss på hemvägen så vi var hemma hos mig en kort sväng för att sedan åka ut och se på alla bilarna som invaderade nybro och äta en bit mat. :) resten av kvällen spenderades framför "meet the barkers", travis är lite småcool. :p

igår var det motionens dag, haha. jag började med att rida ulit, som gick riktigt fint uppe på åkern. vädret var prima för en ridtur. sedan fortsatte jag, alex & pappa in till kalmar för att hämta brosan och åka till äventyrsbadet. där vet jag inte när jag var senast, men gosh vad skoj! vi tävlade, allihopa, om vem som kunde få bästa tiden på vattenruschekanan & busade i vågorna, wiho! senare, hemma hos alex, lagade vi tacos åt familjen & myste.

dessvärre vaknade jag inte upp lika toppen som jag gjort i helgen, jag känner mig inte så bra. jag har varit hemma hela dagen och sovit, för jag är förkyld och min kropp säger 'nej'. och någon gång ska jag väl lyssna på den också.

Like violence, you have me 
forever and after
Like violence, you kill me
forever and after