friday i'm inlove!

oh, helg!

veckan blev ju kort för min del, förkylningen gav sig efter lite vila och nu har jag varit i skolan i tre hela dar. nu har vi lite prov som börjar närma sig, såsom fysik, matematik & engelska. jag hann ju också missa ett nationellt prov i just engelska.

i onsdags red jag ulit och han gick stundtals jättefint! men jag hade inte riktigt orken att hålla ihop honom. på hemvägen hämtade vi alexander och sedan tog vi det lugnt här. ibland behöver man inte gör mycket, bara att man umgås, pratar och lyssnar.

så var det dags för det årliga besöket av madesjöskolan, tja vi får väl se hurdan traditon det blir. men i alla fall så var det madeshowen det var dags för! i år var den döpt till "live" och det var bra val, för alla sångnummer och spelades och sjöngs live. jag måste säga att sådant verkligen är imponerande! det kändes nästan lite pinsamt att sitta där efter förra årets, haha, vi var urkassa i jämförelse med dem! det bästa med kvällen var att gamla gänget sågs - emelie, ica, emil & jp! (och ja, patrik på en kant :p ) man insåg bara hur mycket man saknar de där galningarna.

kvällen är fortfarande lite utav ett frågetecken. det blir kanske lite tjejer hemma hos emelie eller utgång för de som känner för det. jag har varken tillgång eller råd till alkohol ikväll så jag tvivlar på att jag ska ut med dem, men lite träff hos emelie kanske det blir. och så självklart ska natten spenderas hos alexander, myys!


thank you for listening, over and out



malin