and we're still so young - desperate for attention!


panic! at the disco är mina nuvarande kungar, tillsammans med fall out boy. de höll mig sällskap idag när jag promenerade genom den lilla staden nybro i vårsolen. nu känns det verkligen som vår! det är underbart, det värmer gott och jag har börjat längta efter en vårjacka.

orsaken till att jag var ute och promenerade var att jag hade varit och fikat med emelie, emil & jean-pierre. det var en jätteskoj återförening med mycket kortspel och minst lika mycket fuskande! :p det är de människorna man saknar mest på åkrahäll kan jag säga.

ikväll blir det nog chill at my place. vi får se vilka vi blir, men några stycken en tv och en massa onyttigheter så är jag nöjd. ^^,

byebye


baby! omg! shit! ville bara informera om att min pojkvän är HET! och väldigt mycket min!

alex